Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer

Τσακίρη, Μαρία (2004) Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR7_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (15MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε, κυρίως με την Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναφέρονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τον σύγχρονο καταναλωτή, ο οποίος έχει ολοένα και περισσότερες απαιτήσεις εξαιτίας της πληθώρας των αγαθών που του παρέχονται, στη διεργασία λήψης απόφασης. Παρόλο που οι περισσότεροι παράγοντες δεν ελέγχονται από τον επιχειρηματία, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και αυτό διότι η κατανόηση τους από μέρους των στελεχών marketing, τους βοηθά να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς και να αναπτύξουν τα κατάλληλα πακέτα προσφορών με στόχο την ικανοποίησή τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ ολικής ποιότητας,
Subjects: Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 09 Jun 2015 12:47
Last Modified: 23 Sep 2016 10:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5486

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top