Κεφάλα, Σταματία (2014) Αποτίμηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC89_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, σε πρώτο βαθμό, αναλύει τα κυριότερα σημεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, εστιάζοντας τόσο στον βαθμό διείσδυσης όσο και ανάπτυξής του από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πως το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι στην σημερινή κοινωνία οποιαδήποτε εταιρία ή οργανισμός δεν μπορεί να αγνοήσει την δύναμη της πληροφορικής- και των παραμέτρων της- γιατί αυτόματα αυτό σημαίνει ότι αγνοεί μια δύναμη η οποία μπορεί να αύξηση τις υπηρεσίες/προϊόντα της. Η διερεύνηση και ανάλυση του παρόντος θέματος αποσκοπεί στην γνώση των πρακτικών του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς η υιοθέτησής τους μπορεί να επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο δραστηριοποίησης των ελληνικών επιχειρήσεων αυξάνοντας έτσι και τα κέρδη τους. Δεν είναι λίγοι άλλωστε εκείνοι που υποστηρίζουν πως « Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και να μειώσει το κέρδος» (Πομπόρτσης και Τσούλφας, 2002: 17). Η θεώρηση πως μπορεί να μειωθεί το κόστος των επιχειρήσεων όσον αφορά την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών, ιδιαίτερα στις οικονομικά δυσχερείς μέρες που διανύουμε, αλλά να αυξηθούν ταυτόχρονα οι πωλήσεις, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό και ενδιαφέρον θέμα για μελέτη. Τα ερωτήματα που τίθενται προς διερεύνηση σχετίζονται με την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την υιοθέτηση των υπηρεσιών του. Συγκεκριμένα, ένα βασικό ερώτημα είναι εάν οι ελληνικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά και σε τι βαθμό. Ένα επιπλέον ερώτημα αποτελεί το εάν υπήρξε αύξηση των κερδών με την ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησης. Υποερωτήματα τα οποία προκύπτουν προς απάντηση, είναι εάν οι επιχειρήσεις στην χώρα μας δραστηριοποιούνται ηλεκτρονικά μεγάλο χρονικό διάστημα ή τα τελευταία χρόνια. Ποια είναι η στρατηγική η οποία ακολουθεί η επιχείρηση με σκοπό να αύξηση της ηλεκτρονικές πωλήσεις της. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα και ποιά τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου; Ποιό προβλέπεται να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας;
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικές αγορές, Κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου, on line αγορές |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Jun 2015 14:51 |
Last Modified: | 08 Jun 2015 14:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5385 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |