Επικοινωνιακά εργαλεία και ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος

Γαλοπούλου, Αναστασία (2011) Επικοινωνιακά εργαλεία και ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR3_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (754kB)

Abstract

Η εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των σημαντικότερων στοιχείων επικοινωνίας και παραγωγής ποιότητας των επιχειρήσεων ομορφιάς. Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας αναπτύσσεται με βάση τη μελέτη των βασικών στοιχείων της ελληνικής βιομηχανίας ομορφιάς, καθώς και την ανάλυση των όρων επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, στρατηγικής τοποθέτησης και ποιότητας. Στο εμπειρικό σκέλος αναλύθηκε η δραστηριοποίηση μιας συγκεκριμένης εταιρίας του κλάδου ομορφιάς στα πεδία της ποιότητας και της επικοινωνίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα συνολικά εργαζόμενοι οι οποίοι απάντησαν σε δέκα όμοιες μεταξύ τους ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας βαρύτητα προσδίδεται τόσο στο πεδίο της επικοινωνίας όσο και στο πεδίο της ποιότητας με το ρόλο που διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας να είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανία ομορφιάς, Κέντρα αισθητικής (Ερωτηματολόγιο)
Subjects: Α > Αισθητική
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2015 10:22
Last Modified: 29 Mar 2016 13:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5341

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top