Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας

Δογάνη, Γεωργία (2014) Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC25_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η ποιότητα της σχέσης μεταξύ του καταναλωτή και της μάρκας καθώς και με το εμπορικό του σήμα. Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να μελετηθεί η σχέση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα συγκεκριμένης μάρκας σήματος εταιρίας και ειδικότερα το σήμα της εταιρίας αθλητικών υποδημάτων της Converse. Για το σκοπό αυτό έγινε πρωτογενής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου πολλαπλών επιλογών. Το δείγμα που συλλέχθηκε, αποτελείται από 211 ερωτηθέντες και η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη χρήση του προγράμματος στατιστικής SPSS Statistics 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι καταναλωτές της συγκεκριμένης μάρκας δεν αναπτύσσουν παθιασμένη σχέση, σχέση εμπιστοσύνης αλλά και σχέση οικειότητας μαζί της, παρουσιάζουν όμως σχέσεις νοσταλγίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επώνυμο Προϊόν, Εμπορικά Σήματα, Converse (Μελέτη περίπτωσης), Σχέση μάρκας καταναλωτή
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 09:17
Last Modified: 05 Jun 2015 09:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5152

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top