Τσαούσογλου, Γρηγορία (2009) Η ελληνική αγορά κλωστοϋφαντουργίας και η επιρροή παραγωγής καινοτόμων προϊόντων της "Ελληνικής Υφαντουργίας Α.Ε." στην επέκταση των εξαγωγικών της δραστηριοτήτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT121_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (659kB) |
Abstract
Η δομή της παρακάτω πτυχιακής εργασίας θα περιλαμβάνει: Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναφερθεί στα κύρια χαρακτηριστικά του κλάδου, τα παραγόμενα προϊόντα, τις επιχειρήσεις και τις προοπτικές ανάπτυξής του. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα μελετηθεί η περίπτωση της εταιρείας «Ελληνική Υφαντουργία ΑΕ» και θα γνωρίσουμε την ιστορική της διαδρομή στον χώρο της κλωστοϋφαντουργίας και της ένδυσης, τις τωρινές της και τις μελλοντικές της δράσεις ανάπτυξης, τις εξαγωγικές της δραστηριότητας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα αναλυθεί η γραμμή παραγωγής της εταιρείας, τα εργοστάσια παραγωγής των προϊόντων αυτών, καθώς και τα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας που εφαρμόζει η εταιρεία.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Εταριία Ελληνικής Υφαντουργίας Α.Ε., Καινοτομία και επιχειρηματικότητα, Προωπτικές ανάπτυξης, Εξαγωγικό εμπόριο |
Subjects: | Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο Κ > Κλωστοϋφαντουργία |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 05 Jun 2015 06:55 |
Last Modified: | 12 Nov 2015 08:02 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5136 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |