Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Περήφανος, Δημήτριος (2011) Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap37_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (276kB)

Abstract

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει την παρουσίαση της κατάστασης του λιανικού και του χονδρικού εμπορίου στην Ελλάδα και επικεντρωνόμαστε κυρίως στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως. Οι αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ραγδαίες. Ο κόσμος των επιχειρήσεων αποτελεί ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο σύστημα. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να προσαρμόζονται άμεσα, ώστε αρχικά να επιβιώσουν και στη συνέχεια για να μπορέσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις του εμπορίου και φυσικά για τα σούπερ μάρκετ. Ο κλάδος αυτός την τελευταία δεκαετία έχει υποστεί πολλές μεταβολές. Νέες μορφές επιχειρήσεων έχουν κάνει την εμφάνισή τους, οι οποίες διαδραμτίζουν τις εξελίξεις και επιβάλλουν νέους κανόνες στον ανταγωνισμό. Η εργασία αυτή περιγράφει όλες αυτές τις αλλαγές καθώς και τις μελλοντικές τάσεις της αγοράς.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Χονδρικό εμπόριο, Λιανικό εμπόριο, Cash & Carry, Μέθοδοι Προώθησης Πωλήσεων, Συνθήκες Ανταγωνισμού
Subjects: Ε > Εμπόριο - Ελλάδα
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 10 Mar 2015 10:42
Last Modified: 01 Apr 2015 11:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/511

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top