Τσιγάρα, Όλγα (2014) Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC5_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της παρούσας εργασίας, με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο των διαφημίσεων και των στερεοτύπων όπως αναλύθηκε στην εργασία, είναι να εξηγηθεί ο τρόπος που επιδρούν τα στερεότυπα μέσω των διαφημιστικών μηνυμάτων στους δέκτες του μηνύματος. Για να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής και να γίνει σαφής ο ρόλος των στερεοτύπων στην διαφήμιση, αρχικά αναφέρονται κάποιοι ορισμοί του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία της επικοινωνίας στην διαφήμιση και τα μέσα ενημέρωσης μέσω των οποίων προβάλλονται τα διαφημιστικά μηνύματα. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα στερεότυπα με ορισμούς και πληροφορίες που αφορούν της λειτουργίες των στερεοτύπων, τη διαμόρφωσή τους και τους λόγους επικράτησης τους στην κοινωνία. Παρακάτω αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί και συνδυάζεται το διαφημιστικό μήνυμα, με τα στερεότυπα που επικρατούν στην κοινωνία. Με βάση τη θεωρία, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημιστικές εταιρίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα στερεότυπα για να κάνουν τη διαφήμιση πιο αποτελεσματική και να έχει καταλυτική επιρροή στην διαμόρφωση στάσεων της κοινής γνώμης υπέρ ή κατά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας. Στο τέλος της εργασίας είναι το πρακτικό μέρος, όπου γίνεται μια δειγματοληψία διαφημιστικών μηνυμάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Διαφημιστικά μηνύματα, Στερεότυπα, Διαφημίσεις |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 04 Jun 2015 10:33 |
Last Modified: | 08 Jun 2015 07:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5084 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |