Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

Σαμπάνη, Μαρία (2008) Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT48_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (681kB)

Abstract

Η πτυχιακή έχει ως θέμα τις μορφές κινητού εμπορίου (m-commerce) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και αναλύει τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν να διεκπεραιωθούν μεταξύ τους. Επίσης , επιχειρήθηκε να αναλυθεί η έννοια, το περιεχόμενο, ο ρόλος και οι εφαρμογές του m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακές επικοινωνίες, Τηλεπικοινωνία, Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο, M-commerce, Mobile marketing
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 Jun 2015 08:16
Last Modified: 16 Nov 2015 12:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5002

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top