Σαμπάνη, Μαρία (2008) Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT48_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (681kB) |
Abstract
Η πτυχιακή έχει ως θέμα τις μορφές κινητού εμπορίου (m-commerce) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και αναλύει τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν να διεκπεραιωθούν μεταξύ τους. Επίσης , επιχειρήθηκε να αναλυθεί η έννοια, το περιεχόμενο, ο ρόλος και οι εφαρμογές του m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παπαδοπούλου Όλγα |
Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακές επικοινωνίες, Τηλεπικοινωνία, Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο, M-commerce, Mobile marketing |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 08:16 |
Last Modified: | 16 Nov 2015 12:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5002 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |