Λάγκωνα, Μαρία (2013) Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και προώθηση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC51_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η εν λόγω πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην προώθηση της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων των επιχειρήσεων καθώς και στην προβολή τους. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις και marketing. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στη λειτουργία συγκεκριμένων κοινωνικών δικτύων, όπως επίσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθούν προϊόντα οι επιχειρήσεις. Επίσης, βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθούν οι απόψεις των επιχειρήσεων για τη χρησιμότητα των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και κατά πόσο η προβολή τους μέσω αυτών των δικτύων, έχει επηρεάσει την αναγνωρισιμότητα και την αύξηση των πωλήσεων. Τέλος, πραγματοποιείται δειγματοληπτική έρευνα σε δείγμα 62 επιχειρήσεων για να διερευνηθούν οι απόψεις τους σχετικά με τη συμβολή και την είσοδο των κοινωνικών δικτύων στο χώρο τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ευαγγέλου Παρασκευή |
Uncontrolled Keywords: | Προβολή επιχειρήσεων , Επικοινωνία στις επιχειρήσεις, Δημόσιες Σχέσεις |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 07:21 |
Last Modified: | 03 Jun 2015 07:21 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4977 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |