Καστρινάκη, Ελευθερία (2013) Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC43_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει τις σύγχρονες τάσεις στο μάρκετινγκ. Από την έρευνα που έχει γίνει προκύπτει ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχουν τεχνικές και θεωρίες του μάρκετινγκ που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αλλαγές που έχουν γίνει στην σύγχρονη οικονομία. Από την έρευνα που έγινε προέκυψε ότι υπάρχουν σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ενισχύσουν το έργο των επιχειρήσεων. Αυτές είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το μάρκετινγκ ηθικής. Η παρούσα εργασία εξετάζει τις σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ καθώς και τις εξελίξεις σε σχέση με το σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ, Ηθική του μάρκετινγκ, Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Πράσινο μάρκετινγκ |
Subjects: | Ε > Εταιρική διακυβέρνηση Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 06:25 |
Last Modified: | 08 Jun 2015 07:33 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4956 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |