Γκίνου, Ευγενία and Κωνσταντινίδου, Ελισάβετ and Τσούρτη, Αθανασία (2012) Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR61_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Σε μία περίοδο ευρύτερης ύφεσης κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών θεσμών και δεδομένων, θα μπορούσαμε είτε να παραδοθούμε στο αβέβαιο μέλλον είτε να αναζητήσουμε ένα πιθανότερο μέλλον σε τομείς που η Ελλάδα και η ελληνική οικονομία θα μπορούσε να στηρίξει. Για το δεύτερο λόγο και για λόγους προσωπικής προτίμησης της ομάδας μας προς το κλάδο τη μόδας, θελήσαμε να αφουγκραστούμε μέσω της πτυχιακής μας έρευνας σε τη φάση βρίσκεται ο χώρος της μόδας και τη στάση διατηρούν οι καταναλωτές δεδομένου των οικονομικών δυσχερειών. Το πρώτο μέρος της εργασίας μας είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρό των εννοιών της μόδας, του marketing και της έννοιας του καταναλωτισμού, ενώ στο δεύτερο μέρος γίνεται μία εμπεριστατωμένη ανάλυση στα κρίσιμα ευρήματα της έρευνας μας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Μόδα, Επιδείξεις μόδας, Καταναλωτής |
Subjects: | Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 06:19 |
Last Modified: | 03 Jun 2015 06:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4954 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |