Γκουσγκουρέτα, Χαρούλα (2012) Μάρκετιγκ παραδοσιακών προϊόντων: η περίπτωση του χαλβά Φαρσάλων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR57_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Τα παραδοσιακά προϊόντα αποτελούν προϊόντα τα οποία συναντώνται για πολλές γενιές σε ένα συγκεκριμένο τόπο και συνεχίζουν να μεταδίδονται στις επόμενες. Έτσι αποτελούν μέρος της ιστορικής εξέλιξης αυτού του τόπου, ενώ τα χαρακτηριστικά που τα διακρίνουν είναι ο θρεπτικός χαρακτήρας τους και η παρασκευή τους από τοπικά προϊόντα και πρώτες ύλες. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση και παρουσίαση των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων. Αρχικά, γίνεται μια ανασκόπηση της βασικής θεωρίας του μάρκετινγκ, η οποία παρέχει τη βάση για την εξειδίκευση στο μάρκετινγκ των παραδοσιακών προϊόντων. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο που καλύπτει τα ευρωπαϊκά παραδοσιακά προϊόντα, στις διαδικασίες κατοχύρωσης, στον έλεγχο και την ασφάλεια αυτών, ενώ ακολουθεί όμοια ανάλυση και για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα. Η ανάλυση του μάρκετινγκ ολοκληρώνεται με παρουσίαση των βασικών μεθόδων προώθησης των παραδοσιακών προϊόντων, ενώ παρατίθενται και παραδείγματα καλών πρακτικών μάρκετινγκ παραδοσιακών προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Παραδοσιακά προϊόντα, Χαλβάς Φαρσάλων, Προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.) |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 06:13 |
Last Modified: | 03 Jun 2015 06:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4953 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |