Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στεφανίδη, Μέλπω (2013) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC4_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη θεμάτων σχετικά με τις απόψεις των καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των super market και συγκεκριμένα για τις πόλεις Αθήνα, Καστοριά και Χαλκίδα. Η έρευνα έγινε με ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε με την προσωπική μέθοδο. Τα συμπεράσματα από την έρευνα έδειξαν ότι άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα έχουν πιο θετική στάση απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Μεγάλο ποσοστό τα θεωρεί ποιοτικά και δεν τα αγοράζει μόνο για την χαμηλή τους τιμή. Τα super market από την πλευρά τους βρίσκουν καθημερινά καινούργιες στρατηγικές επιβίωσης και κάθε χρόνο τα προϊόντα ιδιωτικής τους ετικέτας αυξάνονται σε παραγωγή και πωλήσεις.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ιδιωτική ετικέτα (Ερωτηματολόγιο), Private label, Super market
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 08:38
Last Modified: 08 Oct 2015 11:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4833

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top