Παρορμητική κατανάλωση των Ελλήνων καταναλωτών

Τερψοπούλου, Αναστασία (2013) Παρορμητική κατανάλωση των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR36_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν οι Έλληνες καταναλωτές προβαίνουν ή όχι σε παρορμητικές αγορές, τα συναισθήματα που συνοδεύουν την εν λόγω διαδικασία, καθώς και τις μετέπειτα συνέπειες για το άτομο και την κοινωνία. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με δομημένο ερωτηματολόγιο, βάσει της πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Τα αποτελέσματα αφορούν αποκλειστικά την Ελληνική αγορά και δείχνουν ότι ένα ποσοστό της τάξης του 35 με 40% των Ελλήνων καταναλωτών δρα παρορμητικά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Παρορμητική κατανάλωση, Αυθόρμητες αγορές, ψυχαναγκαστική κατανάλωση, Κλίμακα Faber and O’Guinn
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 06:25
Last Modified: 02 Jun 2015 06:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4786

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top