Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων. Η διαφήμιση ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας

Αββανίδης, Βασίλειος (2005) Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων. Η διαφήμιση ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT58_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (667kB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η κατανόηση της επικοινωνιακής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων και την διαφήμιση ως μοχλού προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας. Στα πλαίσια αυτά περιγράφονται οι στρατηγικές εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων, οι στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ, η επικοινωνία και η διαφήμιση στις εξαγωγικές επιχειρήσεις και η ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πολιτική. Ακόμα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και τα συμπεράσματα που βγήκαν από αυτή την ερεύνα. Επίσης αναλύεται η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων, οι στρατηγικές προώθησης στο διεθνές μάρκετινγκ και ο ρόλος των επικοινωνιών, η διαδικασία προώθησης και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της. παρακάτω παρουσιάζεται η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ως αποτελεσματικότερη όταν το προϊόν είναι επώνυμο. Γίνεται παρουσίαση της διαφήμισης ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας, παρουσιάζονται τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και αναλύεται ο σχεδιασμός της διαφημιστικής εκστρατείας. Επίσης παρουσιάζονται οι τύποι διαφημιστικής εκστρατείας, οι συνεργάτες που εμπλέκονται στην ανάπτυξη της εκστρατείας, οι προσφερόμενες υπηρεσίες της διαφημιστικής εταιρίας και η διαφήμιση στο διαδίκτυο. Συνοψίζοντας, η επικοινωνιακή στρατηγική είναι απαραίτητη και πολύ σημαντική για την επιτυχία της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Όπως επίσης και η διαφήμιση αποτελεί τον κυριότερο μοχλό ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παναγιώτου Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικές εξαγωγών, Ελληνικές επιχειρήσεις, Επικοινωνιακή πολιτική, Διεθνές μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 Jun 2015 12:07
Last Modified: 01 Jun 2015 12:07
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4769

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top