Παλάκα, Αικατερίνη (2010) Τεχνικές προώθησης πωλήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L67_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει τους στόχους, τις χρήσεις και τους περιορισμούς των Τεχνικών Προώθησης Πωλήσεων, και να παρουσιάσει κάποιες βασικές τεχνικές του. Επίσης γίνεται λόγος για τη δομή του προγράμματος προώθησης, για τις προωθήσεις μέσα στο κατάστημα, για τις σύγχρονες εξελίξεις στο περιβάλλον των πωλήσεων καθώς και για θέματα εκπαίδευσης πωλητών. Τέλος γίνεται αναφορά στον σχεδιασμός των περιοχών πωλήσεων, στη δημιουργία κινήτρων και στο σύστημα αμοιβής των πωλητών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ζιώγας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Πωλήσεις, Καταναλωτές, Εκπαίδευση πωλητών |
Subjects: | Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 31 May 2015 13:42 |
Last Modified: | 31 May 2015 13:42 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4708 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |