Βάσκου, Μαρία (2006) Ο στρατηγικός σχεδιασμός επέκτασης και οι άμεσες ξένες επενδύσεις των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT86_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (669kB) |
Abstract
Ένας μεγάλος αριθμός ελληνικών επιχειρήσεων αναζητά τρόπους εξάπλωσης των δραστηριοτήτων τους σε χώρες του εξωτερικού, συνάπτοντας εμπορικές σχέσεις και συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις ξένων χωρών. Τέτοιου είδους κινήσεις είναι απαραίτητες έτσι ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να καταστούν ανταγωνιστικές, να μεγαλώσουν σε μέγεθος και να αποκτήσουν το αναγκαίο εκτόπισμα, να ελέγχουν το κόστος τους, την αποτελεσματικότητα τους και να δημιουργήσουν συνεργασίες οι οποίες μεταφράζονται σε περαιτέρω αξία για τους μετόχους τους. Τέλος στην παρούσα εργασία μελετάται η επιλογή του στρατηγικού σχεδιασμού επέκτασης που επιλέγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν όπως και το είδος των άμεσων επενδύσεων τους στις χώρες της Νότιο-ανατολικής Ευρώπης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικός σχεδιασμός, Διεθνή αγορά, Επενδυτική δραστηριότητα |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα Ε > Επενδύσεις, Ξένες Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 13:51 |
Last Modified: | 03 Jun 2015 13:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4697 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |