Τράνταλη, Παναγιώτα (2010) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα super market. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L35_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (597kB) |
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση της έρευνας Μάρκετινγκ θεωρητικά καθώς και η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικά και αναλυτικά. Η σύνταξη του ερωτηματολογίου και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του θα βοηθήσουν στην εκπόνηση της εργασίας στο πρακτικό μέρος της, αφού θα προκύψουν ολοκληρωμένα και σαφή αποτελέσματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καρτάλης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Σούπερ Μάρκετ, Μάρκετινγκ, Ερωτηματολόγιο |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 30 May 2015 16:49 |
Last Modified: | 30 May 2015 16:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4668 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |