Τέροβα, Βασιλική (2010) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L27_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η εργασία που ακολουθεί έχει ως σκοπό να μελετήσει μια πολύ ενδιαφέρουσα πλευρά της διαφήμισης, αυτή της διαφημιστικής κουλτούρας των λαών. Αρχικά γίνεται αναφορά στην ιστορία της διαφήμισης, στο πως εκείνη ορίζεται, στα είδη της, στον στόχο της και στα διάφορα διαφημιστικά μέσα που έχει και φυσικά στην δεοντολογία της διαφήμισης, στην νομοθεσία της δηλαδή. Το επίκεντρο της εργασίας θα είναι η διαφημιστική κουλτούρα των λαών. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει θα μελετηθούν τα κριτήρια και οι σκοποί που γίνεται μια διαφήμιση. Θα γίνει κατανοητό ότι για να γίνει μια διαφήμιση ή μια διαφημιστική εκστρατεία χρειάζεται μελέτη γύρω από τις συνήθειες και την κουλτούρα της κάθε χώρας και φυσικά οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση μιας διαφήμισης. Στο κομμάτι της έρευνας θα αναλυθούν οι χώρες με τις ψηλότερες τιμές στην κατανομή της ισχύος, στην αποφυγή αβεβαιότητας, στον δείκτη ατομικότητας, στον δείκτη ανδροκρατίας και στον δείκτη μακροπρόθεσμου προσανατολισμού και θα συγκριθούν μεταξύ τους και στις υπόλοιπες διαστάσεις για να παρατηρηθούν οι ομοιότητες και οι διαφορές τους. Η εργασία έχει ως κύριο σκοπό να αναλυθούν όσο το δυνατόν περισσότερα διαφημιστικά στυλ γίνεται. Αυτό θα γίνει εφικτό και από τα παραρτήματα που αναφέρονται στην ανάλυση των διαστάσεων του Hofstede και στην αίσθηση του χιούμορ των χωρών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βελέντζας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Διαφημιστικά μέσα, Είδη διαφήμισης, Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης (Ε.Κ.Δ.), Κουλτούρα της διαφήμισης, Διαφημιστικά στυλ |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 30 May 2015 07:00 |
Last Modified: | 30 May 2015 07:00 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4655 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |