Λόγοι για την παρακολούθηση ειδικών γεγονότων (π.χ. φεστιβάλ, πολιτιστικές εκδηλώσεις): η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Τακέλας, Κωνσταντίνος (2013) Λόγοι για την παρακολούθηση ειδικών γεγονότων (π.χ. φεστιβάλ, πολιτιστικές εκδηλώσεις): η επίδρασή τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR30_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι λόγοι για την παρακολούθηση ειδικών γεγονότων (φεστιβάλ, πολιτιστικές εκδηλώσεις) και πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ποια είναι αυτά τα στοιχειά που μπορούν να επηρεάσουν τα θέλω και τις ανάγκες του καταναλωτή και κατά πόσο, έχουν σημαντικό ρόλο στην τελική του απόφαση για την συμμετοχή σε ένα ειδικό γεγονός. Για τη διερεύνηση του βασικού ερωτήματος της παρούσας εργασίας διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 222 ερωτηθέντες, και το ειδικό γεγονός από το οποίο συλλέχτηκαν τα στοιχειά είναι οι πολιτιστικές εκδηλώσεις ΄΄Κανάρεια 2012΄΄ στην Ερέτρια Ευβοίας. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 18.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως τα κίνητρα είναι ένα σημαντικός παράγοντας παρακίνησης του καταναλωτή ο οποίος επηρεάζει την τελική του απόφαση για την συμμετοχή του σε ένα ειδικό γεγονός αλλά δεν είναι και ο μοναδικός. Η εργασία αυτή πρόσθεσε σημαντικές πληροφορίες και θα είναι σημαντική για τους διαχειριστές των πολιτιστικών εκδηλώσεων ώστε να μπορέσουν μελλοντικά να αναπτύξουν προωθητικές ενέργειες οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή, με σκοπό να ενισχύσει την θετική εικόνα της κοινότητας προς τα έξω, κάτι που θα δώσει νέα έσοδα από τον τουρισμό στην τοπική κοινωνία

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό μάρκετινγκ, Φεστιβάλ, Πολιτιστική Εξερεύνηση, Πολιτιστικές εκδηλώσεις (Ερωτηματολόγιο), , Κανάρεια (Ερέτρια Ευβοίας),
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2015 10:52
Last Modified: 29 May 2015 10:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4640

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top