Τουριστικό προϊόν και επικοινωνία: η τουριστική προβολή της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική της κληρονομά

Κουλούρη, Αγγελική (2013) Τουριστικό προϊόν και επικοινωνία: η τουριστική προβολή της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική της κληρονομά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR16_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (939kB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της τουριστικής προβολής της Κέρκυρας με βάση τη φυσική και πολιτισμική Κληρονομιά της, μέσα από την ανάλυση συλλογικών δράσεων φορέων τουριστικής ανάπτυξης του Σχεδίου Διαχείρισης, το οποίο συντάχθηκε για την ένταξη της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Unesco. Στο παρόν ανάγνωσμα παρατίθενται πληροφορίες για το τουριστικό προϊόν, τον τουρισμό και την επικοινωνία (δημόσιες σχέσεις), με αναφορές τόσο στη θεωρία τον παραπάνω όρων, όσο και στην Κέρκυρα. Παρέχοντας πληροφορίες για τους φορείς τουριστικής προβολής του νησιού, τους στόχους, τις δράσεις, το απευθυνόμενο κοινό και τα μέσα προβολής που αναπτύσσουν. Συγκρίνοντας τα μέσα προβολής που χρησιμοποιούν ώστε να καταλήξει η έρευνα στον φορέα που υλοποιεί καλύτερα τις δράσεις και τα μέσα προβολής – επικοινωνίας. Τελειώνοντας τη μελέτη γίνεται αναφορά στη βελτίωση του στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής, με συγκεκριμένους στόχους που θα βοηθήσουν τους φορείς να προβάλουν αποτελεσματικότερα την Κέρκυρα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό Προϊόν, Τουρισμός (Ν. Κέρκυρας), Τουριστική ανάπτυξη (Ν. Κέρκυρας)
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 May 2015 08:31
Last Modified: 29 Mar 2016 12:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4609

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top