Ηλιοπούλου, Ευθυμία (2002) Τάσεις και στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης του ελληνικού κλάδου γούνας στις χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT15_2002.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία γίνονται κατανοητές οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο ελληνικός κλάδος της γούνας και οι προσπάθειες που γίνονται για να κερδίσει περισσότερες αγορές στο εξωτερικό. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα που τον καθιστούν ανταγωνιστικό και υπεύθυνο για το image που έχει αποκτήσει στη διεθνή αγορά. Στόχος της εργασίας είναι να δοθεί μια σαφή εικόνα της σημερινής πραγματικότητας του κλάδου αλλά και της επιθυμητής μελλοντικής εικόνας. Κρίνεται απαραίτητο να δημιουργηθούν προγράμματα για την προβολή της ελληνικής γούνας από δημόσιες και ιδιωτικές οργανώσεις. Ο σκοπός της κρατικής παρέμβασης για την προώθηση είναι η καλύτερη οργάνωση της ελληνικής οικονομίας αφού θα συντελέσει στην ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας και γενικά στη βελτίωση της οικονομικής της θέσης στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων, Διεθνής εμπορευματική αγορά γουναρικών, Στρατηγικό μάρκετινγκ, Εξαγωγικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική Γ > Γουνοποιία Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 May 2015 16:34 |
Last Modified: | 25 May 2015 16:34 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4434 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |