Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας

Λαγκουράνη, Ειρήνη (2002) Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT14_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (717kB)

Abstract

Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η εκθεσιακή δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, το επίπεδο υποδομής, ο στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των ελληνικών προϊόντων και η χορήγηση ειδικών προγραμμάτων χρηματοδότησης των εκθέσεων, τα προβλήματα συμμετοχής στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις των χωρών αυτών καθώς και οι παράγοντες επιτυχίας συμμετοχής των ελληνικών εξαγωγικών ενώσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, Παγκόσμια εμπορική διεξαγωγή έκθεσης(expo), Ελληνικό εξαγωγικό εμπόριο
Subjects: Δ > Διεθνείς εκθέσεις
Ε > Εμπόριο - Ελλάδα - Ευρώπη, Ανατολική
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 16:26
Last Modified: 25 May 2015 16:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4433

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top