Ντανόζας, Θεόδωρος (2010) Διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων καταναλωτών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και βιολογικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap66_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια να προσδιοριστεί ο βαθμός υιοθέτησης των καινοτόμων προϊόντων διατροφής. Η εργασία βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίων. Το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας ήταν από τον Μάιο έως τον Ιούλιο του 2009, ενώ ο τόπος διεξαγωγής ήταν το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 500 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια. Για την εκτίμηση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική ανάλυση, καθώς και η πολυμεταβλητή στατιστική ανάλυση. Βάση των αποτελεσμάτων της έρευνας, το φύλο, η ηλικία, η οικογενειακή κατάσταση και ορισμένες στάσεις των καταναλωτών για τα βιολογικά και τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα φαίνεται να επηρεάζουν το βαθμό υιοθέτησης των καινοτόμων προϊόντων διατροφής.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Βιολογικά προϊόντα, Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, Υιοθέτηση καινοτόμων προϊόντων διατροφής, Διατροφικοί κίνδυνοι, Προστασία καταναλωτή |
Subjects: | Β > Βιολογικά προϊόντα Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Π > Προϊόντα |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 08 Mar 2015 07:49 |
Last Modified: | 26 Mar 2015 13:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/429 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |