Κουτούδη, Αναστασία (2006) Η επίδραση του ονόματος καταστημάτων, εμπορικού σήματος και των εκπτώσεων στις καταναλωτικές αξιολογήσεις και προθέσεις αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR118_2006.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Η εργασία έχει σκοπό να εξετάσει ένα εννοιολογικό πρότυπο των αποτελεσμάτων του ονόματος καταστημάτων, των εμπορικών σημάτων και των εκπτώσεων στις καταναλωτικές αξιολογήσεις (εικόνα καταστημάτων, ποιοτικές αντιλήψεις εμπορικών σημάτων, εσωτερικές τιμές αναγωγής και αντιλήψεις αξίας) και τις προθέσεις αγορών. Aρχικά η εργασία ασχολείται με την εικόνα και το όνομα καταστημάτων, καθώς και με τους λόγους για τους οποίους είναι βασικά κλειδιά για τους λιανοπωλητές και τους καταναλωτές. Στη συνέχεια αποσαφηνίζεται ο ορισμός της επωνυμίας (brand name),ώστε να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε κατά πόσο και πως επηρεάζει την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών. Έπειτα παρουσιάζεται η σχέση των τιμής και των ειδικών προωθήσεων (δηλ. μέσω εκπτώσεων) για να προσελκύσουν τους καταναλωτές σ’ ένα λιανικό κατάστημα. Ακολουθεί ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τέλος, αναφέρονται κάποιες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα γύρω από την επίδραση του ονόματος καταστημάτων, του εμπορικού σήματος και των εκπτώσεων στις καταναλωτικές αξιολογήσεις και προθέσεις αγορών και παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρούσα ανάλυση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γκατζιούφα Παρασκευή |
Uncontrolled Keywords: | Εμπορικό σήμα, Όνομα καταστήματος, Brand name, Εκπτώσεις καταστημάτων, Αγοραστική συμπεριφορά |
Subjects: | Ε > Εμπορικά σήματα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 May 2015 11:09 |
Last Modified: | 20 May 2015 11:09 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4186 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |