Στρατηγική ανάπτυξη της "TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε."

Μαξίμογλου, Άννα and Μυλωνίδη, Αλεξάνδρα (2006) Στρατηγική ανάπτυξη της "TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε.". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR16_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (14MB)

Abstract

Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη της εγχώριας αγοράς λιπαντικών οχημάτων και η χάραξη Στρατηγικής Ανάπτυξης της TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε για το έτος 2006. Επειδή το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρίας TEXACO προέρχεται από τις πωλήσεις των λιπαντικών οχημάτων επικεντρώνεται το ενδιαφέρον της παρούσα εργασίας στον τομέα αυτό. Πρώτα θα πρέπει να γίνει διερεύνηση του κλάδου τον λιπαντικών για την κατανόηση του επειδή, είναι ένας κλάδος που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και η αγορά είναι κορεσμένη. Υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός με την ύπαρξη γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων γεγονός που κάνει δύσκολη την ανάπτυξη μιας εταιρίας του κλάδου στην αγορά όπως είναι η TEXACO. Γι’ αυτό είναι αναγκαίος ο σωστός προγραμματισμός, η οργάνωση και ο σχεδιασμός ενός πλάνου marketing για την επίτευξη των στόχων της TEXACO και την επιτυχής ανάπτυξης της.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Εταιρεία λιπαντικών, Ανάλυση Texaco Ελληνική Α.Ε.
Subjects: Α > Αναπτυξιακός προγραμματισμός
Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ε > Εταιρείες
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 May 2015 15:23
Last Modified: 19 May 2015 15:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4143

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top