Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα

Νικολαΐδης, Παντελής and Πιπέρογλου, Άγγελος (2007) Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR64_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Η διαφήμιση, όπως και κάθε εργαλείο σύγχρονου Management και Marketing που είναι στη διάθεση των σημερινών επιχειρήσεων, διαφοροποιείται ως προς τον σχεδιασμό και την εκτέλεσή της ανάλογα με τον κλάδο από τον οποίο χρησιμοποιείται. Αυτό συμβαίνει με σκοπό να προσαρμοσθεί στις ανάγκες του κλάδου αυτού σύμφωνα με το προϊόν το οποίο διαφημίζεται αλλά και ως προς την δομή της λειτουργίας της κάθε επιχείρησης. Συγκεκριμένα στον τραπεζικό τομέα υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες λόγω του ότι το αγαθό το οποίο εμπορεύεται είναι υπηρεσία και λόγω της περίπλοκης οργάνωσης και δομής τους. Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά τα γενικά χαρακτηριστικά των πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την εφαρμογή της διαφημιστικής λειτουργίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Διαδήμιση, Τραπεζική διαφήμιση, Τραπεζικό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 May 2015 12:02
Last Modified: 19 May 2015 12:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4122

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top