Γλαβάς, Παναγιώτης (2012) Η εφαρμογή των εργαλείων του marketing mix για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS6_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (6MB) |
Abstract
Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εξετάζεται η εφαρμογή των εργαλείων του μείγματος μάρκετινγκ στην Ένωση Μαστιχοπαραγωγων Χίου (ΕΜΧ). Η ΕΜΧ έχει εφαρμόσει μείγμα μάρκετινγκ μέσω της δημιουργίας της αλυσίδας Mastiha shop. Επειδή όμως η ΕΜΧ είναι μέτοχος της αλυσίδας και όχι μοναδικός ιδιοκτήτης, μας ενδιαφέρει να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση της ΕΜΧ, είτε κάνοντας αλλαγές σε τομείς του μείγματος μάρκετινγκ της αλυσίδας Mastiha shop, είτε δημιουργώντας ένα νέο μείγμα μάρκετινγκ για την ΕΜΧ. Αυτό θα κριθεί στην ανάλυση της εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ματθαιόπουλος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Ένωση Μαστοπαραγωγών Χίου, Marketing mix, Ανταγωνισμός, Επιχειρηματικό σχέδιο |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 19 May 2015 16:12 |
Last Modified: | 01 Oct 2015 09:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4101 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |