Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό

Ρεμεντζούλου, Ελένη - Χριστίνα (2013) Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS57_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζονται οι πέντε βασικές αισθήσεις, αφή, όραση, ακοή, γεύση. Η σημασία τους και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν τον σχεδιασμό των προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών στον εγκέφαλό μας έχει βασιστεί πάνω σε συμπεράσματα εξωτερικών ερεθισμάτων, για αυτό και μέχρι σήμερα τα δεδομένα τα οποία βασίστηκαν στην αναγνώριση του περιβάλλοντος. O σχεδιασμός προϊόντων είναι μια αντίστοιχη διαδικασία εμπλοκής αισθήσεων, γνώσης και εμπειριών. Μέσω των διαδικασιών αυτών αναπτύσσεται ένα σύστημα αλληλεπίδρασης σώματος και αντικειμένου. Το σύστημα αυτό καθορίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό από την αίσθηση της όρασης, της αφής, της όσφρησης και πιο λίγο από την αίσθηση της ακοής και της γεύσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάκης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Βασικές αισθήσεις, Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων, Εξωτερικά ερεθίσματα
Subjects: Σ > Σχέδιο, Βιομηχανικό
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 May 2015 08:59
Last Modified: 25 Sep 2015 10:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4092

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top