Φωτακίδου, Ελευθερία (2014) Η ψυχολογία της γεωμετρίας του σχήματος, παραμετρικά του χρώματος και του υλικού, στο σχεδιασμό προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS31_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Το κύριο μέρος της εργασίας αυτής στηρίχτηκε σε επιστημονική ανάλυση εννοιών και παραμέτρων σύστασης προϊόντος αναφορικά και συνδυαστικά με το design (υλικό, χρώμα, γεωμετρία μορφής) και την ψυχολογία τόσο των προαναφερμένων συνιστωσών όσο και του ίδιου του καταναλωτή. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στην έννοια του design. Τι οφείλει να είναι και τι θεωρείται τελικά καλό design. Στην συνέχεια αναλύονται τα βασικά βήματα σχεδίασης ενός αντικειμένου και ποιες είναι τελικά οι απαιτήσεις που εξασφαλίζουν την ποιότητα του προϊόντος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο κατά πόσο επηρεάζουν τα συναισθήματα και τι επίδραση έχουν στην συμπεριφορά μας τα αντικείμενα ανάλογα με το σχεδιασμό τους. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο με επιχειρηματολογία για την επιλογή μεθόδου παραγωγής και κατεργασίας ενός αντικειμένου και κατά πόσο επηρεάζει αυτή τη διαμόρφωση του κόστους του τελικού προϊόντος. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του ερωτηματολογίου και των αποτελεσμάτων του. Παρουσιάζονται τα συμπεράσματα τόσο από το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας όσο και από την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σουμελίδου Βασιλική |
Uncontrolled Keywords: | Ψυχολογία της εικόνας και της μορφής, Σχεδιασμός προϊόντων, Design |
Subjects: | Σ > Σχέδιο, Βιομηχανικό |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 18 May 2015 09:13 |
Last Modified: | 18 May 2015 09:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4022 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |