Διοίκηση ολικής ποιότητας στη διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ σε έναν οργανισμό

Ανδρίτσιου, Χρυσάνθη (2008) Διοίκηση ολικής ποιότητας στη διαμόρφωση στρατηγικής μάρκετινγκ σε έναν οργανισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP27_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (913kB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία αναφέρεται το ρόλο της διοίκησης ολικής ποιότητας στη διαμόρφωση στρατηγικής Μάρκετινγκ σε έναν οργανισμό και συγκεκριμένα στην ασφαλιστική εταιρία Allianz. Αναπτύσσεται η έννοια και η σημασία της διοίκησης ολικής ποιότητας, τα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τα κριτήρια του ευρωπαϊκού βραβείου ποιότητας, το μοντέλο ECSI καθώς και τα εργαλεία και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται από τους οργανισμούς και τις εταιρίες. Θέτονται και απαντώνται ερωτήματα που πηγάζουν από την Allianz και έχουν σαν στόχο την εξαγωγή των επιθυμητών αποτελεσμάτων της εταιρίας. Τα ερωτήματα είναι τα έξης: α) τι προσπαθεί κάποιος να πετύχει β)πόσο καλά το κάνει και γ) πως θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα, τα οποία στη συνεχεία διαμορφώνουν και τη στρατηγική Marketing που θα ακολουθήσει ο οργανισμός. Παραθέτονται τα έντυπα που χρησιμοποιεί η εταιρία για να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας του συγκεκριμένου οργανισμού. Η εταιρία ακλουθεί συγκεκριμένες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να προσεγγίσει περισσότερους υποψηφίους πελάτες. Μερικές από αυτές είναι: καλή διαφήμιση της εταιρίας, η προσέγγιση ευπαθών ομάδων ανθρώπων για να κάνει εμφανές και το κοινωνικό της «πρόσωπο» και πολύ καλή εκπαίδευση των υπαλλήλων της και Συμπερασματικά προτείνονται κάποια βήματα στρατηγικής μάρκετινγκ που μπορεί να ακολούθησε η Allianz καθώς και πιθανούς δρόμους, τους οποίους εισηγείται ο Igor Ansoff, προς την οικοδόμηση αναζήτησης νέων πελατών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννή Μαρία
Uncontrolled Keywords: Aσφαλιστική εταιρία Allianz, Σημασία της ποιότητας, Μάρκετινγκ, Στρατηγικός σχεδιασμός
Subjects: Α > Ασφαλιστικές εταιρείες
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 17 May 2015 15:47
Last Modified: 12 Nov 2015 11:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3968

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top