Βλαχάκης, Νικόλαος and Μπέζας, Δημήτριος (2008) Στρατηγική ανάλυση της PUMA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
|
Text
XR16_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Στην εργασία θα ασχοληθούμε με μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των αθλητικών ειδών. Η PUMA έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων και με την πάροδο των χρόνων έχει αποκτήσει πιστούς θαυμαστές. Η PUMA είναι μια εταιρία η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τεράστια άλματα. Έχει καταφέρει να ξεπεράσει την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της. Οι πωλήσεις βρίσκονται πλέον σε θεαματική ανοδική πορεία και η εταιρία αποτελεί σοβαρή απειλή για τις υπόλοιπες εταιρίες αθλητικών ειδών. Με αυτήν εδώ την εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την εταιρία PUMA, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της και να γίνει η νούμερο ένα εταιρία στον αθλητικό χώρο από πλευράς προτίμησης των καταναλωτών.
| Item Type: | Thesis (BSc) |
|---|---|
| Corporate Creators: | Μαυρίδης Δημήτριος |
| Uncontrolled Keywords: | Εταιρεία PUMA, Μάρκετινγκ PUMA, Στρατηγική οργάνωση εταιρείας, Εταιρεία αθλητικών ειδών |
| Subjects: | Ε > Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
| Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
| Date Deposited: | 15 May 2015 11:33 |
| Last Modified: | 15 May 2015 11:33 |
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3939 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
![]() |
View Item |



