Μπουρλή, Αικατερίνη (2009) Διεύρυνση εφαρμογής μοντέλων του e-learning στην ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP4_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Το e-learning αφορά στην ηλεκτρονική εκπαίδευση-μάθηση από απόσταση μέσω του διαδικτύου και έχει εισβάλλει επιτυχώς στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου καθώς οι δυνατότητές του διευκολύνουν σε τέτοιο βαθμό τον άνθρωπο ώστε να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του. Προσφέρει συνεχή ενημέρωση και γνώση πράγμα που είναι εξαιρετικά εύχρηστο στους ρυθμούς ζωής που διανύουμε μιας και ο χρόνος είναι τόσο πολύτιμος και συνάμα τόσο λίγος. Απευθύνεται σε όλους και καλύπτει με εξαιρετική επιτυχία δια βίου μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκων και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Το e-learning βασίζεται σε διαφόρων ειδών μοντέλα όπως: μοντέλο περιεχομένου και υποστήριξης, μοντέλου περιτυλιγμένου περιεχομένου, ολοκληρωμένου μοντέλου, μοντέλου ανεξάρτητης μάθησης και μοντέλου παρακολούθησης τάξης για τα οποία θα γίνει εκτενής αναφορά και ανάλυση στις επόμενες σελίδες. Δραστική είναι επίσης η συμβολή του e-learning στις λειτουργίες των επιχειρήσεων όσον αφορά τις απαιτήσεις χρήσης και εκπαίδευση υλικού καθώς επίσης και τις απαιτήσεις χρήσης που αφορούν τους διδάσκοντες και τους εκπαιδευομένους. Ωστόσο στις μέρες μας όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα που κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί με σιγουριά το τι θα υφίσταται και τι θα ισχύει σε λίγους μόνο μήνες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κώντσας Σταμάτης |
Uncontrolled Keywords: | E-learning, Εκπαιδευση ανθρωπίνου δυναμικού, Διαβίου εκπαίδευση, Παιδαγωγικά μοντέλα, Επιχειρήσεις |
Subjects: | Α > Ανθρώπινο δυναμικό E > E-learning Ε > Εκπαίδευση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 15 May 2015 07:43 |
Last Modified: | 15 May 2015 07:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3893 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |