Δούκας, Ευάγγελος (2010) Η Αλλαντοβιομηχανία στην Ελλάδα: η περίπτωση της βιομηχανίας ΝΙΚΑΣ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap12_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τον κλάδο της αλλαντοβιομηχανίας στην Ελλάδα, τόσο γενικά όσο και ειδικά εστιάζοντας στην εταιρία Νίκας. Συγκεκριμένα θα δοθεί έμφαση στο μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί η εταιρία, στους στόχους της, θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα οικονομικά της στοιχεία και η εξαγωγική της δράση. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε το μάκρο περιβάλλον της επιχείρησης και θα παρουσιάσουμε τη δομή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την ελληνική αγορά της αλλαντοβιομηχανίας γενικά ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε τον κλάδο της αλλαντοβιομηχανίας από την πλευρά της εταιρίας Νίκας. Στο τέλος της εργασίας θα παραθέσουμε τα τελικά μας συμπεράσματα, βάσει των οποίων η εταιρεία Νίκας θεωρείται πρωτοπόρα στην παροχή ισχυρής, ξεκάθαρης και αποκλειστικής εικόνας, γεγονός που την καθιστά πρώτη σε αναγνωρισιμότητα, αλλά και σε αντίληψη των καταναλωτών για τη μάρκα ως προς την ποιότητα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, ΝIKAS ΑΕ, Ανάλυση ελληνικής αγοράς, Ανάλυση Swot |
Subjects: | Α > Αλλαντικά - Βιομηχανία και εμπόριο Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Π > Ποιοτικές προδιαγραφές |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 06 Mar 2015 17:21 |
Last Modified: | 31 Mar 2015 06:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/385 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |