Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός

Κεραμιδάς, Δημήτριος (2011) Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP7_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (415kB)

Abstract

Μάρκετινγκ είναι το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη διαπίστωση των τωρινών και μελλοντικών αναγκών των πελατών, στη μελέτη και σχεδιασμό των προϊόντων που προορίζονται για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών, και κατόπιν στην παραγωγή, τυποποίηση, συσκευασία, αποθήκευση, μεταφορά, προώθηση, προβολή και πώληση των προϊόντων αυτών στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Επιπλέον η παρακολούθηση των καταναλωτών και των αναγκών τους και μετά την πώληση και προσαρμογή των προϊόντων προς τις εξελισσόμενες ανάγκες τους για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Ο ανταγωνισμός αποτελεί ένα θέμα ζωτικής σημασίας για το χώρο του Μάρκετινγκ και έτσι απασχόλησε και την παρούσα πτυχιακή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λαζαρίδης Θεμιστοκλής
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Επιχειρήσεις, Ανταγωνισμός, Σχέση Επιχείρησης-Καταναλωτή
Subjects: Α > Ανταγωνισμός
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 May 2015 18:09
Last Modified: 13 May 2015 18:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3803

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top