Περώνας, Ιωάννης (2014) Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP2_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (746kB) |
Abstract
Η εργασία αυτή ξεκινάει με μια αρχική μελέτη πάνω στα βασικά κομμάτια του μάρκετινγκ όπως είναι το μίγμα μάρκετινγκ, έτσι ώστε να βρω κάποιες εισαγωγικές γνώσεις πάνω στο θέμα μου και μετέπειτα να μεταβώ στην σύνδεση αυτών των πληροφοριών σε σχέση με μια πολύ σύγχρονη μορφή εμπορίου και συναλλαγής όπως είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στις μέρες οι παραδοσιακές συναλλαγές έχουν αντικατασταθεί από πολλές σελίδες του διαδικτύου και από ποίκιλλες μορφές συναλλαγών. Παρατηρώντας αυτό το φαινόμενο θέλησα να ερευνήσω αρχικά πως έχει αναπτυχθεί αυτό το κομμάτι με το πέρασμα του χρόνου αλλά και πως κάποιος μπορεί να κάνει αυτές τις συναλλαγές. Εν κατακλείδι θέλησα να διαπιστώσω πως αυτή η σύγχρονη μορφή εμπορίου έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία αλλά και τι αντίκτυπο έχει. Κυρίως πυλώνας των πληροφοριών μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το διαδίκτυο, ο βασικός λόγος ύπαρξης άλλωστε του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτός.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ντιό Δέσποινα |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Ηλεκρονικό εμπόριο, Διαφήμιση, Νομικό πλαίσιο |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 10:40 |
Last Modified: | 13 May 2015 10:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3762 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |