Μελέτη των επιδράσεων της διάθεσης που προκαλείται στον καταναλωτή από το προϊόν ή από το κατάστημα: η περίπτωση του ρουχισμού

Δεμισκίδου, Αικατερίνη and Κάκος, Γεώργιος (2014) Μελέτη των επιδράσεων της διάθεσης που προκαλείται στον καταναλωτή από το προϊόν ή από το κατάστημα: η περίπτωση του ρουχισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP26_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός αυτής της έρευνας είναι, να εξεταστεί από τι τελικά επηρεάζεται ο καταναλωτής όταν έρχεται σε επαφή με ένα προϊόν ένδυσης ή με το αντίστοιχο κατάστημα αυτού, καθώς και τι επιδράσεις έχει αυτό στη διάθεση που του δημιουργείτε εκείνη τη στιγμή. Επίσης, να εξεταστεί η επίδραση του λιανικού εμπορίου ανά κατηγορία ατόμων σε προϊόντα ένδυσης(18-30Χρόνων, 30-45Χρόνων και 45-...Χρόνων) καθώς και τι είναι αυτό που επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Kύριος στόχος μας είναι να διακρίνουμε κατά πόσο οι καταναλωτές γύρω μας επηρεάζονται από ορισμένες παραμέτρους διαφόρων brands ένδυσης (π.χ Ποιότητα, Τιμή, Εντύπωση, Κοινωνικότητα), αλλά και αν τελικά προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα Ιδιωτικής ετικέτας. Τα κύρια αποτελέσματα από την έρευνα είναι, ότι αρκετοί καταναλωτές γύρω μας επιλέγουν το λιανικό εμπόριο για προϊόντα ένδυσης. Αρκετοί επίσης είναι αυτοί που επιλέγουν να επισκέπτονται το κατάστημα προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους , εισρέοντας με αυτό τον τρόπο θετικές επιπτώσεις στη διάθεση τους. Η συνείδηση ποιότητας και αξίας, ο ρόλος της τιμής, η επωνυμία , οι σύντομες (σε χρόνο) αγορές , η διασκέδαση , η συναναστροφή με τον κόσμο, η σύγχυση κατά την επιλογή, η αγοραστική συνήθεια , οι αγορές σαν μία διέξοδο και η αγοραστική συνήθεια του καθενός, αποτελούν ορισμένους θα λέγαμε από τους παράγοντες που επηρεάζουν και επιδρούν στην διάθεση και στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η συνείδηση ποιότητας και αξίας, ο ρόλος της τιμής, η επωνυμία , οι σύντομες (σε χρόνο) αγορές , η διασκέδαση , η συναναστροφή με τον κόσμο, η σύγχυση κατά την επιλογή, η αγοραστική συνήθεια , οι αγορές σαν μία διέξοδο και η αγοραστική συνήθεια του καθενός, αποτελούν ορισμένους θα λέγαμε από τους παράγοντες που επηρεάζουν και επιδρούν στην διάθεση και στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κώντσας Σταμάτης
Uncontrolled Keywords: Λιανικό εμπόριο, Καταναλωτική συμπεριφορά, Ενδύματα, Μεθοδολογία έρευνας, Εμπορικό κατάστημα
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 May 2015 07:41
Last Modified: 13 May 2015 07:41
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3744

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top