Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση

Δαούτης, Βασίλειος and Μολασιώτης, Σταύρος (2014) Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και ο ρόλος τους στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP12_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αντικείμενο της ανάλυσης και εξέτασης θα είναι οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές με σκοπό την ενημέρωση και ταυτόχρονα προφύλαξη του καταναλωτικού κοινού από τις καταχρηστικές διαφημίσεις. Επίσης θα αναλυθούν οι έννοιες παραπλανητική και συγκριτική διαφήμιση και ο τρόπο με τον οποίο έχουν επηρεάσει την οικονομική συμπεριφορά των καταναλωτών και των επαγγελματιών. Παρακάτω θα επεξηγηθεί η έννοια του καταναλωτή, πώς εξελίσσεται μέσα στο χρόνο, όπως επίσης και στην ανάγκη της υπεράσπισης του από το νομοθετικό πλαίσιο προκειμένου να διατηρηθεί η προστασία της ιδιωτικότητας του και η διεκδίκηση των πνευματικών δικαιωμάτων του. Εν τέλει, θα δοθεί μια γενική εικόνα για τους τρόπους πραγματοποίησης μιας σύμβασης μέσω διαδικτύου για πώληση καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών καθώς και τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την μη τήρηση της προβλεπόμενης νομοθεσίας της συγκεκριμένης εμπορικής ενέργειας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κοντέος Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, Προστασία του καταναλωτή, Ανταγωνισμός, Διαφήμιση, Οπτικοακουστικά μέσα
Subjects: Α > Ανταγωνισμός
Ε > Εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 May 2015 07:35
Last Modified: 24 Sep 2015 07:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3742

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top