Η Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα

Αβραμούλης, Νικόλαος (2014) Η Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP3_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο τουρισμός ως παγκόσμιο φαινόμενο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες σε διεθνές επίπεδο, με ποσοστό στο παγκόσμιο ΑΕΠ που φτάνει στα 10-12% και κάλυψη διακοσίων είκοσι εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Δεδομένων αυτών των μεγεθών λοιπόν, στην παρούσα εργασία θα επιχειρηθεί να παρουσιαστεί η ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και ειδικότερα η ελληνική πραγματικότητα που αφορά στον τουρισμό με στόχο την παρουσίαση εθνικής στρατηγικής για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Μορφές τουρισμού, Εθνική στρατηγική, Τουριστική ανταγωνιστικότητα, Ψηφιακή στρατηγική, Ελληνική οικονομία
Subjects: Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 May 2015 07:09
Last Modified: 01 Dec 2015 09:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3735

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top