Γκούντα, Άννα (2010) Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR37_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το μάρκετινγκ γενικότερα και τις υπηρεσίες ειδικότερα και κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες απ’ τις υπηρεσίες μετρώντας τα με προηγμένες επιστημονικές μεθόδους. Η ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αφού η αντίληψη για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών σχετίζεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών αλλά και με τη διατήρησή τους . Η μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη δεν προσεγγίζεται ακριβώς παρόλο που αποτελεί το πιο σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Κι αυτό βασίζεται πρώτον, στο ότι οι επιχειρήσεις έχουν πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα και δεύτερον, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να αλλάζουν συνεχώς για να βελτιώνονται με αποτέλεσμα να προσπαθούν και οι ίδιοι οι πωλητές να μάθουν μαζί με τους πελάτες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Ικανοποίηση πελάτών, Ποιότητα υπηρεσιών, Δείκτης ικανοποίησης πελατών (EPSI) |
Subjects: | Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 06:37 |
Last Modified: | 13 May 2015 06:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3732 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |