Βλάχος, Γεώργιος (2013) Πληροφοριακά συστήματα και συστήματα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP45_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (334kB) |
Abstract
Το σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον είναι ίσως πιο ανταγωνιστικό από ποτέ. Η σύγχρονη επιχείρηση για να επιβιώσει θα πρέπει να αντιμετωπίσει νέες διοικητικές προκλήσεις. Σύμμαχος σ’ αυτή την προσπάθεια είναι τα πληροφοριακά συστήματα γιατί διευκολύνουν την επικοινωνία και τη διοίκηση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και γιατί προσφέρουν τη δυνατότητα υιοθέτησης μιας πιο ευέλικτης και λιγότερο ιεραρχικής διάταξης των στελεχών. Τα πληροφοριακά συστήματα βοηθούν τις επιχειρήσεις με το να παράγουν πληροφορίες χρήσιμες στα στελέχη, τόσο για την ανάλυση και τον έλεγχο των διαδικασιών, αλλά και για τη λήψη αποφάσεων, ενώ ακόμη αποτελούν την «πηγή» για την παραγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών που στηρίζονται σε γνώσεις. Στο πρώτο μέρος, αναλύεται η έννοια και ο ρόλος των Πληροφοριακών Συστημάτων στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Επίσης, αναφέρονται οι σημαντικότερες θεωρίες στην Αναδιοργάνωση των Επιχειρησιακών Διεργασιών(BPR), που κρίνεται απαραίτητη μετά την οργανωσιακή αλλαγή. Στο δεύτερο μέρος, αναπτύσσεται o ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων σε σχέση με το μάρκετινγκ και κατά πόσο τα πληροφοριακά συστήματα συμβάλουν στην όσο το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κοντέος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Πληροφοριακά συστήματα, Αναδιοργάνωση των επιχειρησιακών διεργασιών(BPR), Ψηφιακή επιχείρηση, Μάρκετινγκ |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 11 May 2015 06:47 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 11:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3631 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |