Αραμπατζή, Αλεξία (2012) Διεπιχειρησιακές ηλεκτρονικές αγορές: θεωρητική προσέγγιση και καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP4_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά την πλευρά της σύγχρονης επιχειρηματικής διαδικτυακής κοινότητας, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Η ανάγκη των επιχειρήσεων για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας τους, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πιο έντονη από ποτέ, γεγονός που έχουν καταστήσει τις διεπιχειρησιακές (Β2Β) ηλεκτρονικές αγορές ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα. Στόχος αυτής της εργασίας είναι η μελέτη των διεπιχειρησιακών (Β2Β) ηλεκτρονικών αγορών και των χαρακτηριστικών τους σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερο θέματος που είναι το ηλεκτρονικό. Στη συνέχεια αποσαφηνίζεται ο ορισμός των διεπιχειρησιακών (Β2Β) ηλεκτρονικών αγορών και παρουσιάζονται τα πιο βασικά χαρακτηριστικά τους. Τέλος η παρούσα εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση κάποιων γενικών συμπερασμάτων όπως αυτά προέκυψαν από την έρευνα και συγγραφή της εργασίας, ενώ επιχειρείται μια σύγκριση των ελληνικών και ευρωπαϊκών διεπιχειρησιακών ηλεκτρονικών αγορών. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των μελλοντικών τους τάσεων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαπρίκης Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Διεπιχειρησιακές Ηλεκτρονικές Αγορές (2Β2), Κατηγοριοποίηση Β2Β Ηλεκτρονικών Αγορών |
Subjects: | Χ > Χρηματοοικονομική επιχειρήσεων Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 10 May 2015 09:07 |
Last Modified: | 30 Sep 2015 08:37 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3608 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |