Αλεξανδρής, Δημήτριος and Σπανός, Αναστάσιος (2012) Το viral marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP67_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (597kB) |
Abstract
Η πτυχιακή αυτή στοχεύει στο να εξετάσει και να παρουσιάσει το viral marketing, ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται, εν συντομία, ο ορισμός του marketing και οι βασικές του λειτουργίες στην αγορά. Επίσης, στο κεφάλαιο αυτό αναφέρονται και σχολιάζονται εκτενώς τα διάφορα εργαλεία προώθησης προϊόντων στην αγορά. Σε αυτά περιλαμβάνονται η Word of Mouth επικοινωνία, η Electronic Word of Mouth επικοινωνία, το Viral Marketing καθώς επίσης, και το Direct Marketing. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ανάλυση του Viral Marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Οι ενότητες που θα ακολουθήσουν έχουν σκοπό να παρουσιάσουν τους βασικούς πυλώνες του Viral Marketing και το πώς η σωστή χρήση του θα μπορούσε να οδηγήσει στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, στην ελεύθερη αγορά. Συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω, και χρησιμοποιώντας παραδείγματα και σχετικές αναφορές η πτυχιακή αυτή δίνει μία σαφή εικόνα του συγκεκριμένου, πολύ δημοφιλούς αλλά αρκετά αμφιλεγόμενου, μέσου προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Λαζαρίδης Θεμιστοκλής |
Uncontrolled Keywords: | Λειτουργίες του μάρκετινγκ, Βασικές αξίες του Viral Marketing, Μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 10 May 2015 08:56 |
Last Modified: | 10 May 2015 08:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3606 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |