Καλυβιώτη, Ευθυμία (2008) E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP23_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) |
Abstract
Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της έννοιας και της σημασίας του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς επίσης και η ανάλυση του ρόλου των ΜΜΕ στα πλαίσια του e-marketing. Οι δυναμικές εξελίξεις τόσο στον κοινωνικό όσο και στον οικονομικό τομέα τα τελευταία χρόνια αναμφισβήτητα ωθήθηκαν από την ταχεία διάδοση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η πρόκληση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρονται όλα τα θεωρητικά στοιχεία που κρίθηκαν απαραίτητα μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα. Το δεύτερο μέρος είναι το πρακτικό. Πιο συγκεκριμένα, στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται δύο e-marketing plan.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βάρκας Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, Ε-marketing plan, Ε- επιχειρείν, ε- εμπόριο |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 08 May 2015 06:24 |
Last Modified: | 08 May 2015 06:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3475 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |