Παπασταθοπούλου, Ζωή (2014) Μελέτη για τον σχεδιασμό ενός ανατομικού επίπλου για χρήση σε σχολεία από παιδιά για αποφυγή ή βελτίωση προβλημάτων σπονδυλικής στήλης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS9_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Στην εργασία αυτή έκανα μια έρευνα σχετικά με την αναγκαιότητα σχεδιασμού και εκπαίδευσης στη σωστή χρήση ανατομικής σχολικής καρέκλας προκειμένου να αποφεύγονται ή να βελτιώνονται προβλήματα στη σπονδυλική στήλη των μαθητών(κύφωση-σκολίωση-λόρδωση). Αρχικά έγινε ανάλυση των σπουδαιότερων παθήσεων της σπονδυλικής στήλης (σκολίωση-κύφωση-λόρδωση), στη συνέχεια κατέθεσαν τη γνώμη τους οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς και οι εξειδικευμένοι ορθοπεδικοί, προκειμένου να αξιολογηθεί η αναγκαιότητα χρήσης εργονομικών σχολικών καθισμάτων. Έπειτα αντλήθηκαν πληροφορίες(σχετική βιβλιογραφία) σχετικά με τα αποδεκτά εργονομικά στοιχεία ενός καθίσματος(διαστάσεις). Και τέλος πραγματοποίησα μια έρευνα αγοράς σε διάφορες κατηγορίες εργονομικών καθισμάτων που κυκλοφορούν στην αγορά. Μετά απ’ όλη αυτήν τη διαδικασία και λαμβάνοντας υπ’ όψιν την καταλληλότητα των υλικών, την ανθεκτικότητα, το μικρό βάρος, την τήρηση των ελάχιστων εργονομικών προδιαγραφών, την αισθητική και το κόστος, σχεδιάστηκε μια σχολική καρέκλα που πιστεύω ότι διαθέτει τα στοιχειώδη δεδομένα μιας αναπαυτικής και λειτουργικής σχολικής καρέκλας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Πρόβληματα σπονδυλικής στήλης, Στάση και μυοσκελετικά προβλήματα, Σκοπός του καθίσματος, Σχεδιασμός ανατομικής σχολικής καρέκλας |
Subjects: | Σ > Σχέδιο, Βιομηχανικό |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 16 Jun 2015 11:29 |
Last Modified: | 11 May 2017 09:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3403 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |