Γκάνιαρη, Θωμαή and Λαργατζή, Αποστολία (2010) Σχέδιο μάρκετινγκ: παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
| ![[img]](http://anaktisis.uowm.gr/style/images/fileicons/text.png) | Text L8_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) | 
Abstract
Στην εργασία εξετάζεται η έννοια και ο ορισμός του Marketing και του Relationship Marketing. Περιγράφεται ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ και η διαδικασία ανάπτυξης ενός τέτοιου προγράμματος. Αναφέρεται ο έλεγχος της λειτουργίας του μάρκετινγκ, η σημασία αυτού, τα κριτήρια ελέγχου αλλά και η αξιολόγηση του ελέγχου με τη χρήση αριθμοδεικτών. Αναφέρεται η οργάνωση της λειτουργίας του μάρκετινγκ και τα διάφορα λειτουργικά σχήματα αυτής. Στο τέλος παρατίθεται ένα παράδειγμα μελέτης περίπτωσης ενός σχεδίου μάρκετινγκ και παρουσιάζεται μία εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ.
| Item Type: | Thesis (BSc) | 
|---|---|
| Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος | 
| Uncontrolled Keywords: | Marketing, Στρατηγική μάρκετινγκ, Έλεγχος και λειτουργία μάρκετινγκ, | 
| Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση | 
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) | 
| Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου | 
| Date Deposited: | 05 May 2015 13:22 | 
| Last Modified: | 05 May 2015 13:22 | 
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3299 | 
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
|  | View Item | 


