Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way

Αναστασιάδου, Σοφία (2007) Η εταιρική κουλτούρα ως μοχλός ανάπτυξης των εταιριών. Η περίπτωση της Toyota Way. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT19_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (927kB)

Abstract

Στις αρχές της δεκαετίας '80 γινόταν συζητήσεις γύρο από την «Ιαπωνική εισβολή» στην αυτοκινητοβιομηχανία. Την εποχή εκείνη είχαν ξεκινήσει έρευνες που αποτελούσαν μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι αμερικάνικες έτσι ώστε να μάθουν από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Επικεντρώθηκαν στο πώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργαζόταν με τους προμηθευτές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων στις Ηνωμένες πολιτείες και στην Ιαπωνία. Οι πολυάριθμες μελέτες που αποτέλεσαν την τελική μελέτη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία κάλυψαν πολλά ζητήματα του κλάδου, ενώ όλες οι μελέτες κατέληξαν συνολικά σε ένα συμπέρασμα. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην κουλτούρα του tips, στη συνέχεια στην κουλτούρα που επηρεάζει το σύστημα παραγωγής και πώς εξελίσσεται ιστορικά η παραγωγή των αυτοκινήτων. Στο τελευταίο κεφάλαιο επεξηγείται η εφαρμογή του μοντέλου της Toyota σε κάθε επιχείρηση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παναγιώτου Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Toyota Jidosha Kogyo Kabushiki Kaisha, Συστημα παραγωγής, Διοίκηση παραγωγής
Subjects: Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 Jun 2015 17:52
Last Modified: 28 Sep 2015 10:07
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3289

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top