Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές

Αβραμίδου, Αικατερίνη (2012) Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ: ομοιότητες και διαφορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L81_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Κύριο μέλημα της συγκεκριμένης εργασίας είναι αρχικά να καταστήσει γνωστούς τους ορισμούς και τις απαρχές του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ. Αφετέρου, επισημαίνονται οι λειτουργίες και οι στρατηγικές που ακολουθεί κάθε τμήμα ξεχωριστά. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας αναπτύσσονται οι ομοιότητες και οι διαφορές των δύο επιχειρησιακών κλάδων. Επιπροσθέτως, αναφέρεται στον αν και πως το τμήμα του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ συνεργάζονται μεταξύ τους και ποια είναι η σχέση τους με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ, Μάνατζερ, Στρατηγικό μάρκετινγκ,
Subjects: Μ > Μάνατζμεντ
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 02 May 2015 19:13
Last Modified: 02 May 2015 19:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3166

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top