Νάνου, Ιορδάνα (2013) Ηγεσία και marketing: ομοιότητες και διαφορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L15_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Ο ρόλος και η έννοια της ηγεσίας έχουν κυριαρχήσει και έχουν απασχολήσει αρκετούς μελετητές. Στα πλαίσια της εργασίας, γίνεται ξεκάθαρη η σημασία της ηγεσίας, αλλά ταυτόχρονα και ο συνδυασμός της με άλλα επιστημονικά πεδία όπως το marketing. Η ηγεσία δεν είναι μοναδική, αλλά κρύβει διάφορες θεωρίες (π.χ. θεωρία του FIEDLER) και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Παρουσιάζοντας όλα τα είδη ηγεσίας, όλες τις θεωρίες που βρέθηκαν στην βιβλιογραφία καταλήγουμε στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να συνδυαστεί με το marketing. Tο βασικό όφελος της ηγεσίας στην αγορά είναι η δυνατότητα καθορισμού των «όρων του παιχνιδιού». Για να διατηρηθεί η ηγεσία στην αγορά δεν αρκεί μόνο να είσαι ηγέτης αλλά και να το στηρίζεις με άλλα «εργαλεία». Στην σύγχρονη πραγματικότητα ένα σημαντικό «εργαλείο» για κάθε επιχείρηση αποτελεί το marketing.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπρώνη Γεωργία |
Uncontrolled Keywords: | Ηγεσία, Μάρκετινγκ, Marketing, Στρατηγικές ηγεσίας και μάρκετινγκ, |
Subjects: | Η > Ηγεσία Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 28 Apr 2015 19:25 |
Last Modified: | 28 Apr 2015 19:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2938 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |