Αποστολοπούλου, Αικατερίνη and Μάργια, Δήμητρα (2005) Τεχνικές προώθησης πωλήσεων : η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT2_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία έγινε αναφορά και ανάλυση των τεχνικών προώθησης πωλήσεων, η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο. Μέσα από την ανάλυση των τεχνικών προώθησης πωλήσεων έγινε αντιληπτό πως οι τεχνικές συμβάλουν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στον καθορισμό ενός προγράμματος μέσω του οποίου θα προωθήσουν και θα προβάλλουν τα προϊόντα, οι εταιρείες, με την βοήθεια των συγκεκριμένων τεχνικών. Στην εργασία αναλύονται όλες οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο ελληνικό λιανεμπόριο, αυτές που απευθύνονται στον καταναλωτή και αυτές που απευθύνονται στον έμπορο. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μίγματος προβολής, της έννοιας του λιανεμπορίου και της κατάστασης που επικρατεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Στρατηγικός σχεδιασμός, Τεχνική προώθηση πωλήσεων, Διαφήμιση |
Subjects: | Λ > Λιανικό εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 May 2015 11:09 |
Last Modified: | 27 May 2015 11:09 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2923 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |